Mitt klänningsarbete går åt fanders :P

AHA, jag vet vad jag ska köpa till pappa i julklapp, suck on that.
Jag och mamma ska in en snabbis till Kista idag så måste nog klä på mig..
Vad beträffar klänningen så blir det nog inget snör liv, har stora problem med hur jag ska få den att sitta snyggt.

1. V-ringad bak med en smal elastiskt band som håller in den

2. Knappar?!

3. Få tag i en dragkedja och misslyckas med att sy dit den...

4. Snörliv finns forfarande i mina tankar men tro inte det blir bra...

5. Två långa breda band som knyts ihop till en rosett bak eller dras fram till en rosett under bysten.

6. Har jag något sjätte alternativ?? Säkerhetsnålar??


Kommentarer
Postat av: Mikailiqra

Hello, This site is a brilliant idea!

2010-05-14 @ 12:29:34
URL: http://mikailiqra.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0