Min dag på riktigt this time

Sådärja.
Nu ska ni få höra om min otroligt ointressanta dag vare sig ni vill eller inte. Måste nämligen får skriva av mig någonstans.
Dagen började med att väckarklockan ringde, sen gick det segt. Ville verkligen inte gå upp. Men till slut så fick jag göra det ändå. När jag var färdig med allt fick jag ännu mer ångest inför skolan. Låg i soffan ett tag och beklagade mig för mamma. Gympan var inte så farlig, tog det ganska lugnt.
men sen så var det som om helvettet brakade löst. När man kom upp i korridoren sprang vår käre parallellklass runt och skrek och hade sig som vanligt. Orka.
Den fick jag någon slags ångestattack, eller asså inte en riktig s.k. ångest attack.. Mer en typ Elsa-attack. Men typ bara grina å grina. Var med på SO:n och matten, sen ringde jag pappa som sa att jag fick gå hem om jag ville.
Väl hemma fixades nudelsoppa. Jag pluggade matte, spanska och tyska. Sen har jag sovit en massa.
Men imorgon ska jag till skolan förhoppningsvis.

Kan inte vänta tills vi åker härifrån det är bara ca 2 veckor kvar nu. Det behövs verkligen, börjar få problem att somna också. Vilket resulterar i att jag på morgonen vaknar outvilad. 
Aja lär ju överleva. Misstänker att jag får någon slags stress/ångestattacker. ska försöka göra nåt åt saken men har inte tid just nu. Åå vad bra det där lät då..:P
Aja skit samma nu blir det spanskaplugg.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Usch! Jag hatar att få sådär, det händer nämligen mig också ibland... Hoppas verkligen att det går över...

2006-12-04 @ 20:05:45
URL: http://www.kamomill.blogg.se
Postat av: Elsa

Joo, som sagt ska ju bort snart, bara 10 skoldagar kvar:-) och då är det chill på heltid.

2006-12-04 @ 20:50:11
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0