Lucia :-)

Här är min nya väska :D:D
Den köpte jag på Debenhams idag :-). Det är min älskling som jag har kollat på nu i ett halvår, it's lovely.
Den fick en rätt skum färg med mobilkameran, egentligen är den vanligt vit..
HAde egentligen bestämt mig att jag INTE skulle köpa nån väska nu innan jul men den liksom skrek efter mig...

väskan

Idag var en toppendag. Eller asså lite småirriterad på nån, men skit samma. Pallar inte gå runt och tjura..
Gick upp vid kvart i sex eftersom vi skulle vara i skolan 07.15. Då var det årliga Luciafirandet.
Ebba var Lucia och Philip var stjärngosse, båda från våran klass. Kanske kommer biler men då vet jag någon som hamnar högst upp på Philips lista...
Efter det var det fika i klassrummet med Görans årliga orimliga gåtor.. De går oftast ut på ingenting och oftast har de heller ingen logik..
Men we love them anyway.
Sen var det matte å senare spanska. Hade redovisning på spanskan, om Christina Aguilera (me don't like)
Men det gick helt okey faktist, överlevde iaf.
Sen slutade vi :D. Käkade lite risgrynsgröt och sedan bar det av till Fridhemsplan för att möta Ellinor.
Vi åkte in till stan och gick runt ett tag. Ellinor fick tag på julklappar till hennes pappa och till Jerry. Jag hittade en liten pryttel till pappa och sen min adorable väska också..
Sen bar det av hem igen och nu sitter jag här...
Ska måla om naglarna strax tror jag..

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!!

2006-12-14 @ 06:28:28
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha tack :P

2006-12-14 @ 18:09:59
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Anonym

ful väska, haha

2006-12-17 @ 14:16:00
Postat av: Elsa

HAha då har vi olika smak. I love it :-)

2006-12-17 @ 14:17:47
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Sigmundfilippa

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2009-03-18 @ 11:47:27
URL: http://sigmundfilippa.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0