Lista och min dag..

JAg fryser och mår illa :-/
Ingen vidare het kombination.
Har stått på julmarknad hela dagen sedan 10 med en rast på en timma. Snacka om att jag är slut.
Sålt lotter har jag gjort, hur jobbig folk än tycker man är måste man ju truga på ALLA lotter.
Hittade precis en ny lista som jag vill göra så slänger in den med en gång :-)

FAVORIT...

KLÄDER
Sneakers: Jättegamla Adidas. Svarta med rosa "revärer".
Jeans: Mina spräckta miss 60....
T-shirt: Alla möjliga, helst linnen. Men på vintern blir det långärmat.
Tjocktröja: Gillar min rosa från Cubus, annars är det nog mussetröjan.
Jacka: Cubus den med, varm och brun :-).
Underkläder: Lindex, Sloggi och  numera även hanky panky.

ACCESSOARER
Väska: Vit från Debenhams.
Plånbok: En rosa från Wedins.
Solglasögon: Inte just nu, men snart. Använder mina prestige ;D, men blir förmodligen ett nytt par i Egypten :D.
Klocka: Har 3 st men ska få en ny. Har inte riktigt bestämt mig..

TEKNIK
Mobiltelefon: Sony Ericsson Z530i.
TV: Har ju en här hemma av märket Samsung.
Stereo: Japp en från typ Philips kanske?
Intervjubandspelare: Qué? Har en diktafon i mp3n?
Dator: En Dell någonting, pappa tycker vi ska skaffa ny däremot.

BADRUM
Tandkräm: .
Tvål: Lbd summer edition.
Hårprodukt: Al natural.
Huvudvärkstablett: Äter inte tabletter, men nån gång om halvåret blir det nåt man sväljer..
Doft: Olika från dag till dag, använder vanliga och prover.
Hudkräm: Nivea tror jag, men sen har jag även bodybutter från Body Shop.
Schampo: Olika, det mamma köper hem.

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa, me like. Har druckit två idag :D
Frukt: Äpplen och klementiner.
Bröd: Oftast "Äntligen enn vitt bröd med lika mkt fibrer som ett mörkt bröd", men idag åt jag nåt annat jättegott som mamma hade köpt.
Choklad: Chokladkalender :D.

HEMMA
Säng: IKEA.
Lakan: Vita.
Espressomaskin: Dricker inte det, men har en sån i köket..
Kylskåp: Rostfritt?
Porslin: Blått.

FÄRDMEDEL
Bil: Nääe.
Cykel: Japp min alldeles egna skrothög (h).
Flygbolag: Vet inte vad vi flyger med i år, olika..
Taxibolag: Den som mamma och pappa vill att man ringer, typ kurir tror jag den heter.

ÖVRIGT
Frisörsalong: Pappa :-).
Bank: Har inget konto men är ändå Nordea-fan :P.
Sporthall: Vällingby eller Brommaplan.
Kiosk: Alex's kiosk såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0