Kista galleria

Nu har jag kommit hem ifrån shoppingturen med mamma. Vi var i Kista, först var det nästan inte en kotte där men efter tolv blev det smockfullt...
Vi var runt lite överallt, fick en jättemysig velour-dress från HM. Den är mörkgrå med hello Kitty på. Supercute.
Sen köpte jag julklapp till pappa (som jag kom på att jag inte vet riktigt var den är)
Sen fick jag två långärmade bastoppar, köpte även lite glitter till nyår på HM.

Annars köpte jag nog inget mer.. Tänktänk, eller njaea asså inte jag men mamma men det får jag inte avslöja.
Men sen köpte vi även en velourdress till lillasyster också. Den är också superfin, lattebrun är den.
Åååå vet ni vad?!
Jag älskar velourdresser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0