Igår å idag..

Nu har jag tagit en till Ipren och den har börjat verka. Skönt:-)
Btw, tänkte skriva om min dag igår men då fungerade inte blogg.se ^o)
Åtminstone, när jag kom hem från skolan hann jag vara hemma nån kvart sen kom lillasyster och berättade att hon skulle till Vällingby så jag följde med. Hon stack hem rätt fort men jag tog min tid. Sen gick jag ner till ÖB för att kolla omkring lite, det blev 3 nagellack, 2 rosa och ett silvrigt att ha vid typ nyår.
Kanske ska dit och köpa fler någon dag. "60 seconds" från Rimmel. Fanns i miljoner olika färger för 7 kr st. Perfekt för Elsas julplånbok.

Imorse var jag på vårdcentralen för att ta ett till blodprov. Tycker det är lite irriterande att de alltid förutsätter att alla som kommer dit typ kommer att svimma.
"ska du inte titta bort?"
NEJ, jag vill för tusan inte titta bort, om nån sticker en nål i det måste jag få se. Så det e så. Mamma skjutsade ner mig till skolan. Där hade jag och Emma teknik/Fysik för att alla andra var på kör, och resten av klassen i biologi/kemi. Åtminstone, var med på So:n sen gick jag hem.
Sen har jag mest legat i två-tre timmar. Men nu blir det andra bullar, nu ska det skrivas kemi och biologi...

Kommentarer
Postat av: christine

hej, kolla in på denna sidan: http://gratisgen.se/?ref=44353
om man blir medlem där, "fullföljer ngt av deras erbjudanden" (t.ex. bara bli medlem gratis på två bingosidor) och sedan värvar några medlemmar så kan man få massa gratis saker, bl.a. sex and the cityboxen, presentkort på vero moda och MQ m.m. värt att kolla in faktiskt!!

2006-12-07 @ 13:36:56
Postat av: Elsa

Snälla inget sånt där skit. Får nog på mailen och playahead. Det där är bara till för fattiga fjortisar...

2006-12-07 @ 17:58:13
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0