Trappan


Ida så  har jag kastat bort min dag i skolan som vanligt. Efter skolan så var jag grymt sugen på tortellini. Men när jag kom hem så insåg jag att lillasyster inte hade lagt ut nyckeln där den ska ligga (mina vanliga nycklar blev nedsparkade för en trappa och sen var det nån som snodde dem)
Så jag har ägnat en timma ute på vår förstutrappa. Jobbigt, speciellt när man är kissnödig och hungrig.


Trappan


Här var då mitt överlevnadskit ute i det hårda livet på trappan;
- Skåp och cykelnyckel
- Solglasögon, Åhlens
- En prov "fishermans friends lemon"
- Min almanacka ifrån Åhlens, tillfixad med klister och papper
- Mobilen (utan pengar såklart)
- Lillasysters armband
- Mp3n från Sandisc
- Och till sist mina supersköna gympaskor.

Fast helst av allt hoppades jag bara på att jag skulle råka ha ett extra äpple i väskan, men icke...

Kommentarer
Postat av: Mattiseira

NICE AND WONDERFUL SITE

2009-03-03 @ 13:53:23
URL: http://mattiseira.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0