Stackars flicka

Nu är jag hemma igen efter en dag fylld av spännande saker. Okey kanske inte sådär överdrivet spännande; har vart i skolan. Vi har precis börjat planera för vår kanotresa. Jag är i samma grupp som Izabelle och Emma, ska bli rätt skoj faktist.

Efter skolan gick jag hem och käkade lite och sen cyklade jag till farmor som fyller 81. GRATTIS farmor :)
Fick även reda på att en tjej i vår skola blev överkörd igår, kommer inte så bra överens med henne men nu tycker jag bara sååå synd om henne.

Igår var jag också ute och firade farmor fast på restaurang. Innan så var jag och lillasyster i Vällingby. Köpte en tröja, 4 halsband, 4 halsband till farmor och så köpte jag en ögonbrynspenna från HM. Tröjan från Lindex (!). Jag som aldrig handlar annat än underkläder på Lindex...
Jag och Izabelle har en tendens att gå runt på underklädesavdelningen i flera  timmar.
Haha läste precis Aftonbladet och insåg att jag har ju köpt "Septembers favorit" angående ögonbrynspennan.

Kommentarer
Postat av: Dragon Games

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-01-26 @ 08:09:17
URL: http://dragon-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0