Nya jeans

Nu har jag inhandlat ett par Cheap Monday jeans. Mamma blev typ jätteglad "Åå titta vad bra de sitter"
Och så blev hon överlycklig för att det är typ jättehöög midja. (bilden blev lite dålig, blixten nådde inte hela vägen ner till fötterna så det ser ut som att de är mörkare från knäna och neråt)
Jeans

Sen så har jag haft de första "riktiga" lektionerna idag : (
Musik, svenska och Engelska. Fick även reda på att vi numera ska ha skåpen i nedra korridoren, medan hemklassrummet är högst upp. Då blev jag arg och tog ett skåp däruppe ändå : ).
Och sen på elevens val så fick jag mitt första handsval; C-språk, Tyska.
Perfekt : )

Kommentarer
Postat av: Henrykristin

Excellent site. It was pleasant to me.

2009-06-01 @ 13:56:05
URL: http://henrykristin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0