NRJ in the park

Då var man hemma igen efter en helkörig dag :)
Fast den var helt okey, när man tänker tillbaka på den. först så började det att ösregna på gympan. Och blixtra å dundra gjorde det också.
Så jag blev kvar i Blackeberg i kanske en timma. Hann med att fixa mi ett nytt bibliotekskort och låna lite böcker också: )
Sen tog jag mod till mig och sprang till tunnelbanan. Blev alldeles dyngsur. När jag väl hade kommit hem så satt jag vid datan en stund tills mamma förklarade att vi skulle möta lillasysters kompisar nere vid tunnelbanan för att sedan åka till NRJ in the park.
Så det bidde en snabbdusch och snabbsmink´ning. Snabbt på med maybelline mousse eyeshadow, och diorshow mascara. Sen var jag i princip klar ; P.
Så vi åkte in till Kungsan och tittade på NRJ in the park. Det var faktist helt okeey. Såndär perfekt känsla som bara uppstår när några tusen dansar tillsammans på ett torg.
Själv tyckte man ju att Nick Lachey var bäst. Men det kan ju bero på att jag avgudar honom. Han är typ världens snyggaste, nej men han är helt enkelt bara bäst. Sen var Snook helt otroliga, de visste hur man skulle få igång folk. Däremot lite besviken på Sunblock som i sitt första uppträdande körde nån dans som såg ut som om den var gjord av en treåring. LOL.
Sen gick vi till donken och åt en massa mat, lillasysters kompis typ käka hur mkt som helst.
Men nu ska jag gå och lägga mig, fett trött.
Bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0