Min dag idag


Jahapp då satt man här vid datorn igen. Fast har vart riktigt duktig idag å hjälp mamma å pappa på jobbet. Fixat med typ 3 miljarder papper i en mapp å så har jag klippt rosenbuskar.
Stack mig både här å var, vilket betyder plåster på tummen. Och till min stora förvåning så lossnade mitt nagellack när jag tog bort det :(.
Lite besviken på nagellacket från Debenhams men för 99 kr så e det helt okey :). Och sen så har man ju haft en hel del skoj med den elektriska nagelfilen :D

Har för övrigt hittat riktigt mycket saker på Debenhams som jag vill ha. Och då har jag ändå inte gått in bland kläderna på några veckor. Senaste inköpet var ju dock en ny handväska :-).

Väskan

Sen så hittade jag ju två st andra väskor också men de får vänta ett tag.
Nu ska jag kolla på Greys anatomy och senare ska jag ta mig ett bad å läsa SOLO som jag köpte på Willys :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0