Kameran

Nu har jag kommit hem igen. Jättetrött, men det blir man av att åka båt och bil.
Imorgon börjar skolan : /. Jobbigt, även om det bara e upprop...
Fast just nu känns det åtminstone bättre än om jag inte hade fått åka till Högböte. Här är för övrigt en bild på kameran som jag vann, pytteliten. Typ 1.3cm bred bara, perfekt för handväskan.


Kamran

Kräftan var jättemysig som jag hade förväntat mig. Allt var precis som det ska va på festerna på Högböte.
Perfekt x)
Men nu ska jag ta å virka ihop en liten strumpa till kameran så jag inte lyckas repa den som jag gör med alla andra saker : /

Kommentarer
Postat av: Phillipmaja

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-12-07 @ 08:51:54
URL: http://phillipmaja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0