Gymnasieguck



Det bidde inget bad, än iallafall.
Jag och lillasyster försökte övertala mamma å pappa att åka ut till Kräftan. Men de sa nej.
Så helt plötsligt känns allting sådär hopplöst igen. Jag ville bara ha en fin helg inför skolstarten. Ska man vara ärlig så är jag faktist lite rädd för att börja nian, allting nytt som kommer.
Val som jag kommer få stå för i hela mitt liv. 

Såhär såg det ut när jag hade gjort amvs s intressetest:


Gymnasieguck




Jag tycker allt sånt där är jättesorligt och läskigt. Fick hålla mig för att inte gråta igår när jag surfade runt på gymnasiesidor.
Fast jag är rätt känslig för det mesta. Grina alldeles nyss för att jag längtar så till Högböte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0