Grattis till mormor :)

Idag fyller mormor 73 så vi ska åka dit om en liten stund : )
Men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig : /, Har prövat en stickat blå väst men jag känner mig lite fööör skum ;P
Blir kanske en klänning men äger inte så många sådana :P;);)
Funderar på att sy en klänning till i slöjden. Har redan sytt en blommig klänning förra året men vet inte riktigt om jag orkar sy en till. Tänker nog sy en figursydd skjorta/blus istället. Knepigt värre. Och sen har det kommit upp en massa folk som brukar ha träslöjd till vår slöjd vilket betyder mindre hjälp till oss som alltid har vart där. Jobbigt. Speciellt två tjejer som alltid låter en massa och alltid ska ha hjälp. Argh, bläääh.
Och inga hål i tänderna, var hos tandläkaren idag. Frågade om jag kunde få tandställning men då skulle man först behöva ha en räls och sen skulle tanden ändå flytta tillbaka sig så då var man tvungen att klistra fast den. Det lät skrämmande så jag sa att jag får nog leva med en tand som sitter 2 mm längre in än alla andra :P

Kommentarer
Postat av: Izabelle

HEY :D Nu har jag läst din blogg, gullig måste jag säga :) kanske ska börja skriva i min blogg igen ;P

2006-08-23 @ 18:19:19
Postat av: Elsa

Haha, vad bra då får jag nåt skojjigt att läsa jag med :)

2006-08-24 @ 15:27:45
Postat av: Wilhelmheidi

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-08-21 @ 13:44:37
URL: http://wilhelmheidi.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0