Balklänningar

Fina
Ljusrosa klänning m paljetter, Mipaform
Rosrosa klänning med tyll, Loralie
Aprikos klänning, Legalaprom
Ljusrosa klänningar, Foreverbridals
Mörkrödbrun klänning, Foreverbridals
Tiara, Handbag
Pärlhalsband, Accesora
Glittrig kuvertväska, Asos


Jag har ägnat dagen åt att städa och slöa framför datorn. Slöläsa lite bloggar. Å mitt i allt läsande så såg jag att någon hade skrvit om någon balklänning.
Blev sååå inspererad så att jag ägnade några timmar åt att kolla på balklänningar. Man måste nog ta och börja tänka på sånt tills balen i vår. Den lär nog bli axelbandslöst i rosa och vitt. Vet exakt hur jag vill ha den. Så det gäller bara att hitta en sån för tror inte att mamma vill låta sy upp en specialsydd klänning till mig.
Mkt som ska fixas.
Men nu ska jag städa vidare, kanske lägger ut resultatet här, vem vet :P;);)
Fast min nya kamera verkar ha typ dött eller nåt så den ska jag ta ner till pappa så får han laga den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan väl sy en klänning själv!

2006-08-26 @ 20:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0