Så ARG så att jag grinar

Ojojoj, ska ni se på arg så kom hit och titta. En femma per skalle så får ni se Elsa dampa sönder på sin dator! Min mail har slutat fungera, och det upptäckte jag när jag skulle maila mamma och pappa för att tjura om att min biologilärare hade sänkt mig i biologi! (Jag vet lite sent att se det men insåg det först nu).

Misstänker att han sänkte mig bara för att han trodde jag hade kopierat ett arbete och inte skrivit det själv, men det har jag ju faktist gjort. Argh är bara så jävla arg, han sa inte ett skit om att jag sänkte mig som jag har för mig att en lärare faktist måste påpeka! FUCK HIM!

Idag så har vi haft nationellt svenskaprov. Det gick helt okey tror jag. Men det var rätt skumma frågor så lär ha rätt många "fel":P. Vi klagade lite på vår lärare så vi fick gå direkt efter den lektionen. Fan nu är jag så arg så att jag bölar, det kan inte vara hälsosamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0