MY day..

Idag har vart helt okey. Började med lärarlös engelska.
Var rätt skönt, eller asså gillar läraren men skönt att slippa allt folk. Det var bara jag och 6 killar så det var lugnt och tyst. Eller tills vi började snacka skit, men skit samma.
Sen var det SO. Jag och Izabelle satt ute och läste våran text och kom fram till att våran motion borde bli att åka skridskor. Säg något dåligt om det liksom :P. Man kan ha söta kläder och ändå få träning. Woho:P
Biologin/Kemin tillverkades vårt periodiska system. Läraren påstod att min biologitext var kopierad från internet :@. Vafan har ju suttit och skrivit som en tok!!
Aja om han inte ändrar uppfattning skickar jag pappa på honom :P
Nääe men då får han tusan ta och leta rätt på sidan jag kopierat det från.

Sen hade vi lunch, jag och Izabelle åkte till Vällingby för att käka och gick in en snabbis på HM, JC å "den-där-underklädes-butiken-som-man-aldrig-kommer-ihåg-vad-den-heter.."
Åkte tillbaka för matematik. Fick tillbaka provet. Skit. Men vår lärare sa att han trodde det berodde på mina nerver, vilket jag kan intyga på.
Hann med att grina lite för mig själv, ringde pappa, gick sedan tillbaka in i klassrummet igen där Sofie fick mig att gråta. Sen blev jag arg på mig själv för att jag grina. Men tillslut så hann jag åtminstone prata med honom.

Sen var det bowling i Åkeshov med klassen. Rätt skoj.
That's my day.
Måste även utropa att jag är väldigt stolt över min Izabelle som är bäst i CP-matten och klarade provet  *tandsmiley*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0