Massor att göra

Sista dagen med "lektioner" idag, jag dissekerade innehållet av en... get(?). Note that jag, som aldrig vidrört rått kött pallade med både att skära upp lungor, stick ett finger igenom the aorta och känna på gethjärna. Wow. JAg är sjukt imponerad av mig själv. Någon som kommer ihåg koögeincidenten i nian? Eh... yeee.

Iaf. Igår var det Skansen med T&C, Ragna samt hennes ungar. T&C skötte sig exemplariskt, inget bråk, ingen som sprang bort, inga tårar och bara lite stubbornness i slutet när de var trötta. Riktigt lyckat, vill inte lämna mina små änglar. Filar fortf. på deras present, den ska bli bra. När deras pappa kommit hem satt vi och snackade ett bra tag och sedan for jag iväg till Sollentuna, hem till Ragna för grillkväll med klassen. Mys.

Då myggen tog över gav vi upp och gick in, jag och Roy, Daniel och Babak drog till Statoil för att kirra efterrätt/tanka. Träffade på Viktor, sjukt länge sedan, 2 år? 1 år? Slaggade hos Ragna och imorse var det till skolan för biologilektionen och sedan flakskynkemålning. Tror det kommer bli sjukt bra! Hemåt, baka mer bröd (har bakat typ 8 limpor nu, hur många behövs egentligen?), duscha och sedan ner till Sofies mottagning. Mysigt. Matilda: "De är en så mysig familj!". Nu är det båten för nattvakt som gäller!

Kommentarer
Postat av: P to the I to the I to the P, eh you know the rest

Berätta om koögeincidenten! :D

2010-06-11 @ 14:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0