Laddar inför den fjortonde

Vet inte vrf man har jordens ångest nu igen. Är inte helt säker på vad men just nu känner jag mig mest oduglig och dålig. Härligt mitten på veckan är då! Hade jättemysigt igår men nu har jag mest ångest över det, lovar att det är tjejerna i klassens fel. Jag har serious commitment issues o helt plötsligt var jag ett "ni" med en snubbe jag träffat typ 2 ggr. Det är ert fel! Lovar att det är att är för att de får jordens ångest inför valentines day o vill dra med mig ner i skiten

Jag älskar faktst alla hjärtans dag, har aldrig haft något förhållande under den dagen faktist och trots det ÄLSKAR jag den. Funderar på om man ska hitta på något skoj till nära och kära som jag gjorde förra året? Då var det askar med gelehjärtan som alla blev superglada för :). Anyways. Förstår itne hur folk kan hata alla hjärtans dag? Okej, det är lite överfokuserat på att köpa saker, men hur glad blir man inte för ett hemmagjort kort? Dagen handlar om kärlek, vi borde vara glada åt de par vi ser på stan ist för att svära. Typiskt svenne-fasoner. Hata Swe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0