Året 2008

Såg att jag hade gjort en lista om 2007 så jag gör väl en om 2008 också!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Indeed I have!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Kommer inte ihåg om jag hade några? Något vagt minne om situps?

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe
4. Dog någon som stod dig nära?
Thank God no!

5. Vilka länder besökte du?
Karnarieöarna och Spanienx2

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Hmm, fred på jorden kanske?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Min kväll som äventyrare, dagen min Finare åkte bort, Tildurts konfirmation och en kväll på Utö tror jag 

8. Vad var din största framgång 2008?
Mvg i kemi A, kustskepparen och självförtroende

9. Största misstaget?
Missbedömningar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Noops, peppar peppar

11. Bästa köpet?
Förutom Tilduerts konfa-gift så kanske min lilla rosa bebis?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Julklappar o presenter till lillsis helt klart

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Rätt mycket faktist, förutom sommaren så var den kemibetyg och T&C

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Förutom min sång så måste det vara Flo-ridas low

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror jag var lite ledsnare faktist, eller både och. Periodvis.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med farmor och Izabellen.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Lagt ned tid på en viss person.. (Favorit i repris, dock ny person)

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor och morfar med överdrivet mycket klappar och hela mammas sida av släkten :D

19. Blev du kär i år?
Faktist twice skulle jag nog säga..

20. Hur många one night stands?
Vad tror ni om mig?

21. Favoritprogram på TV?
Grey's, DHW och sen alla kriminalserier!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar inte så många just nu faktist. Peeeeace people!

23. Bästa boken du läste i år?
En halv Harry Potter bok?

24. Största musikaliska upptäckten?
Tildisen. WOW!

25. Något du önskade dig och fick?
Haha en "pojkvän" under vinterhalvåret? Såg att jag hade skrivit det som punkt förra året så;)

26. Något du önskade dig men inte fick?
En egen laptop, farfar, som jag ville..

27. Årets bästa film?
Jag hoppas på Madagascar 2 men har inte sett den än :O

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tjejmiddag (+ Erik) här hemma o sen fest i slussen med Finis och Nicole!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mindre ångest och stress! Och att få som jag vill oftare!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Rosa som vanligt, högklackat (någorlunda ofta iaf) och har faktist använt klänningar :O

31. Vad fick dig att må bra?
Båten, Spanien, pojkar, mango, vänner o Erik

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmmm, not a clue!

33. Vem saknade du?
Farfar...

34. De bästa nya människorna du träffade?
Marco o co samt lite nytt folk på Högböte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0