Lång dag igen.

Så sjukt trött idag, först var det tyska. Kommer knappt ihåg någonting om vad vi gjorde eller vad som sas, var helt inne i mitt uppvakningsstadium. Sen var det matte och lunch då jag o Emilia kilade iväg o köpte frukt. Apelsin är väldigt gott har jag insett, dock kladdigt.

Kemi o fysik. Fick tillbaka kemiproven o var rätt nöjd med tanke på att jag kände att det gick skräp när jag skrev det o hade lätt nöjt mig med ett G. Wuho:) Fysiken satt vi o flummade bort som vanligt o lyckades dessutom fixa så att labbarna byter plats. Wuho, så nu lär jag inte sluta 16:20 som vi vanligtvis gör utan kommer förmodligen få gå tidigare :D. Efter fysike gick jag, Nicole o Roy till Sleven o handla kaffe.

Tillbaka till skolan to babysit vår mattelärares 3 barn. R, 8 år, J, 5 år och lilla V 2 år. R var ett riktigt yrväder som sprang omkring som en tok, busade, bråkade och trotsade. Kul. J o Nicole bondade direkt, rida på ryggen, sudda tavlan o rita dög bra där. Lite spring då och då. V o jag hängde ihop, lyckades tom övertala henne från början att inte grina när pappan skulle ner till lektionen utan psykade henne så det gick riktigt bra. Efter 30 min tog hon tom ut nappen o gav bort den då den inte behövdes.

Så vi lekte, ritade på tavlan, gick ner till Cafeterian där de lyckades smöra till sig båda kakor och frukt. Haha. Hade riktigt roligt men dock väldigt intensivt. T&C är inte så farliga alls, kolugna om man jämför med dessa! Sen var det hemåt, Thai till middag o sen har jag degat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0