Usa here we come!

NAAAAAJS, fick precis mail-svar från mams o paps kompisar om att jag o lillfisan vill spendera ett par månader hos dem i sommar. De tycker det lät som en grejt idé, ni fattar inte hur exited jag är just nu:D:D. Fan nu vill jag ha sommar med en gång, Georgia here we come eller nåt! Extas!

Kvällen har iaf tillbringats på Café 60 som alltid när det är dags för att uppdatera sig på skvallerfronten, tjejorna samlas, fikar i timmar och babblar! Love it, love you! Drog mig hemåt innan 12 den här gången iaf, var rätt skönt. Nu sitter jag iaf här o känner egentligen för att springa o väcka lillsis för att dela med mig av nyheten. Bubblar av glädje!


Typ såhär glad? Tagen av Pipoe på Tildus konfa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0