El primero lunes despues del Navidad

Kemiprovet gick käpprätt åt... Från den ljusa sidan så kommer jag inte ha kemiprov på jättelänge;D!  Först var det iofs fysik då jag o Royski satt ute o pluggade kemi. Fick även prata om vad vi kommer få för evaluations, vg men jag tänker höja mig så:D. Han var typ chockad över mitt resultat o sen tittade han på förra provet med ett "ehrm, yeah, well this previous test wasn't that good". Haha

Efter kemiprovet var det spanska. Höll på med Subjunctive form och i slutet fick vi brevkompisar. Min heter Diego;), valde honom pga av efternamnet menmen, haha. Så jag ska iaf försöka formulera ihop ett brev innehållandes någon slags presentation;). Kan ju hålla tummarna om att han är snygg iaf? Dock 92a så näe;).

Mötte Fanny på tunnelbanan (efter att jag pratat med Ragnis hela vägen hem, gotta love my phone) så fick sällskap en bit hem, måste ta o träffa henne någon dag! Hon tyckte jag såg fräsch ut, naaajs! Slänger upp några Marbellabilder också, (från mobilen därav kvalitén..).


Stranden i Puerto Banús


Gosh I look stupid... Käkar BJ-glass iaf;)


Sen en bild på en blek Elsa och den andra på pappa o mig när vi käkade lunch någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0