Sum up nu igen, I'll get better. Promise!

Igår var det skola, första dagen för mig! Började med hål i tyska, rätt seg mattelektion, lunch sen kemi och fysik. Fick tillbaka fysikprovet och det gick gryyyyyyymt bra, så sjukt stolt. Stoltstoltstolt! 25/26, woooscha! Sen åkte jag iaf iväg till Vällingby, blev sminkborttagning (Loreal), ögonskuggepensel (Isadora), trosor(HM), örhängen och en medaljong, båda i silver från Albrekts.

Idag har jag åtminstone lite sovmorgon, sen var det engelska Tydligen har vi påbörjat att läsa hela Macbeth, som manuskript. Kul. Jag fick vara murderer 1 and witch 1. Sen var det en seg mattelektion (i vilken en viss Marco ringde o smsade förtvivlat för att han hade drömt att jag smsat något om att jag var sur på honom. WHAT?). Lunch o sen stack jag till Solna för att möta Izabelle:)

Vi gick runt o kollade ytterligare på rean, ett par trosor, likadana som de jag köpte igår fast rosa/röda denna gång, läppstift no 253 från Loreal och sen HM's Smokey Eyes palett (som för övrigt sitter på mina ögonlock just nu. Sjukt snyggt!). Sen hamnade vi på Donken for old time's sake. Satt där till typ halv 5 o sen tog vi bussen hem.  Kul att träffa min bff igen, för du mister faktist aldrig den platsen älskling! (även om vi båda är gräsliga på att höra av oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0