TGIWF

Igår var det skola, matte, kemi, kemilabb (som dock blev teori-lektion) och sist fysiklabb. Var rätt chill dag ändå faktist, matten var rätt seg, kemin likaså och på fysiklabben satt hela klassen och spelade Pokémon på mobilen. Förutom jag då cause min mobil hängde sig om och om igen.. Kul. Måste helt klart fixa ny mobil snart, igår gav den upp ringfunktionen så fick starta om den twice. Kul igen.

Efter så tog jag mig in till stan för att möta upp Alexander (aka Alleballe) så gick vi iväg till Kungsan och åkte skridskor. Har inte åkt skridskor på typ ett år men det gick riktigt bra ändå. Inte en enda vurpa trots att Alex jäklades med mig, impressive, huh? Mötte Tobbe också, helt plötsligt var det någon som åkte in i mig och kramade mig, Tobbe såklart. Haha.

Så vi åkte i nån timma tills våra fötter gjorde ont, bytte om o promenerade sedan Drottninggatan till Rådmans. Tog tuben hem till honom och chillade. Vid nio skulle han fixa skolgrejs så jag kilade iväg o handlade tortellini, godis och fryst mango. Kom tillbaka så lagade han mat och jag skrev läxor, undrar om han visste att jag är bad at cooking? Så käkade, han skrev klart sitt junx och sen låg vi mest och snackade blandat med skrattattacker. Drog mig hemåt runt 1, sjukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0