Mobilvelande

Har fortfarande inte klivit ur min inbodda pyjamas, dock bytt till en varmare tröja;). Har pluggat som en liten slav idag, och när jag inte har pluggat så har jag försökt leta reda på en mobiltelefon. Tror jag har kommit fram till att jag vill ha t700 (Sony ericsson såklart), pappa är dock snål o tänker låta mig betala mellanskillnaden mellan Tildis o min fon. Suck. 

Iaf, nu velar jag ist om i vilken färg jag vill ha den, rosa eller black on silver. Först hade jag bestämt svart för det var den enda som fanns men nu insåg jag att den rosa fanns så... What to do? Tror det kommer bli den rosa till slut, men man vet ju inte!

Elsa säger:

för visst borde jag ha den roooosa?

tild säger:

mmmm

tild säger:

elsa i ett nötskal

Elsa säger:

Tänk om jag tröttnar?

tild säger:

HAHAHAHHA

tild säger:

mm

Elsa säger:

like that's gnna happen

tild säger:

jag kanske blir tondöv också !

Elsa säger:

Who knows

tild säger:

Elsa säger:

enough..

tild säger:

men ta den rooosa då slute vela din jävla

tild säger:

velkossa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0