Sleepwalker with new shoes

Haha, igår när ag hade gått o lagt mig fick jag ett sms av Izabelle. Hade precis somnat och när min mobil börjar låta tror jag självklart att det är väckarklockan. Drar mig upp ur sängen, mot badrummet där jag möts av ett "Hade inte du gått o lagt dig?". Tur att jag har lillasyster ibland. Så det var bara att vända om o lägga sig igen.

Mötte upp Emelie på tuben halv 10 o så stack vi in till stan, började med att promenera hela Sveavägen (palla att jag inte kunde tänkt på att nummer 140 inte ligger i närheten av centralen) tills vi kom till någon möbelaffär. Mindre kul, men vi gick runt där ett tag iaf, sen var det buss o tub till city där vi handlade massa tyg till DramaDay.  Åkte till Västermalmsgalleriandär vi handlade resår och jag fyndade ett par skor för 50kr på Indiska. Jag gillar rea;)



Oupsi, inte min bild. Hittade den via google.



Sen var det Donken, lilla menyn ftw! Jag fick Emelie att gråta också, poäng till mig;D. Matten var riktigt seg, the unit circle kan ta sig. Tyskan var rätt ok, vi skulle spela upp nån pjäs så satt ute o övade o garvade i korridoren. Efter kilade jag iväg till Vällingby, hittade nada menmen. Mina skor blev iaf dyngsura av promenaden hem. Dö snö, dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0