Tildus

Snart kommer lillfisan hem, har faktist saknat henne lite. Vet inte men känns som om vi har kommit varandra närmare under senaste året (vilket förmodligen inte märks här då jag oftast skriver när jag är arg på henne;)). Blir iaf tacos till middag och sedan ska jag ta mig in mot stan för att fika med tjejorna. Ragna har planer på att totalgrilla mig med frågor om datt o datt som vanligt.


Har inte gjort ett piss idag, kom i säng alldeles för sent igår så är trött som vanligt. Har passat på att duscha, köra hårinpackning, epilera, måla både tå- och fingernaglarna samt fixa håret. Skönt med sånna dagar faktist! Har dessutom hunnit med att betala och fixa inför Kungsberget den 4de. Kan egentligen inte åka skidor men kan ju åtminstone åka med som underhållning för de andra;). Haha, eller nåt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Älskling får man fråga hur du lyckas hitta nån random människa från en finlandsbåt på stan och sen tar en fika med människan? :P

Älskar dig<3<3<3

2009-01-25 @ 20:57:42
URL: http://josefinaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0