Hörru SnorsugarN^ läs det här!

Reminder till mig o Emelie; Olssons tyger och stuvar ligger på sveavägen 34. Matildas förklaring:

"Gå från sergels torg på kungsgatan till du kommer till korsningen mellan kungsgatan och sveavägen.

där svänger man vänster och håller sig på högra sidan av vägen så ligegr ohlssons där"

Idag började med svenska, jag var aktiv for once! Sen var det classtime, försökte enas om hur vi skulle göra med present till vår kemilärare som ska vara pappaledig. Självklart kom vi inte fram till någonting förutom att det är en omöjlig uppgift att försöka samla ihop pengar i klassen. Snåla jävlar.

Så på lunchen sprang jag, Ragnis (som stressade i sig maten, toka.), Emelie, Nicole o Anna iväg o handlade lite. Tror det blir bra iaf, har jordens planer! Så när vi var färdiga var det matte, hängde med otroligt bra! Lyckades tom lösa det på mitt eget sätt när vi höll på med proof för sin, cos, tan 60! Efter det var det tyska, hon var sen så var en väldigt kort men tråkig lektion..

Så efter kilade jag iväg till Kicks, bidde en glitterliner från Viva la Diva. Silverglittrig då jag redan har en svartglittrig. Så när jag stod i kassan så berömde hon i kassan min ögonskugga, snacka om att sånt värmer! Hon var iofs inte den enda, de flesta tyckte det var fint:S. Jag svarade självklart med ett; "Taaaack!! De är från Viva la Diva-paletten" o så stod vi o babblade om smink en stund. Haha! Nytt favorit-Kicks!

Sen var det hem till Lelle som hade laddat ner VSFS, massor med år! Naajs! Så vi satt o käkade smörpopcorn (big thing för mig, för aldrig äta det här hemma. "För onyttigt") o kollade på 2008 o 2007. Lelle tyckte att han skulle få sminka mig med min nyinköpte eyeliner men det tyckte inte jag.. Drog därifrån runt halv 7, hamburgare hemma. Mumma!



Sommar någon?

Kommentarer
Postat av: fredrika

OMG, vet inte vad som hänt med mig :O Det heter ju för fan dagens utfitta!?!? SAJK, jag förtjänar inte att leva, GAAAAAAAAAAAAH :S:S:S:S



puss!

2009-01-13 @ 22:02:50
URL: http://fredrikaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0