Nyårsnatten :)

Så typiskt mig att somna sent o nu är jag pigg igen.. Vaknade för typ en timme sen o typ "piiing" vaaaken.. Igår var iaf trevlig, Fam T var här, pappas barndomskompis, hans fru o deras son som är lika gammal som mig. Så vi käkade, skålade osv. Sen efter huvudrätten stack vi barn upp o kollade lite på tv, helt ok. Efter vi käkat komPissabelle över också, så hon kom väl kvart i 12.

Stod på altanen o kollade på fyrverkerier, de höll på i typ 30 min, är så i Bromma, de hinner inte smälla allt på 5 min, för då är de flesta o skålar med sina bekanta. Ja o Izabelle fixade latte (nummer två för min del) för att hålla oss vakna, ringde runt till lite folk, snackade osvosv. Målade en av Martins naglar också, skiiillz. Blingade Izabelles också :).

Vid 3 gick de hem, följde dem ner mot skolan så kom väl hem runt halv 4.. Sen låg jag vaken till halv 5 tror jag.. Suuuck borde sova nu! Ska nog försöka somna om för det här känns värdelöst.. Eller så går jag upp o nördar mig lite med The Sims.. Hmm tåls att tänka på ;):P

Mina löften som kommer att fyllas på lite förmodligen:
- Börja med situpsen igen
- Vara mer med kompisar (Izabelles punkt)
- Bli nöjd med mina betyg?
- Vara trevligare mot människor
- Spring åtminstone någon gång i veckan under sommarhalvåret
- Ta hand om mina naglar
- Sen fylls det säkert på med flera....


Juste under kvällen hann vi snacka med massa folk, först ringde jag till Erik, snackade en stund. Sen ringde Johan (Eriks storebror) upp. Sen ringde deras pappa o sedan deras mamma också ;):P. Deras familj tkr om mig, det var ju där jag fick pizza o kramar när jag var ledsen tex ;D Gillar er muchomucho, ni kan bli min extrafamilj :D. Sånt här ska jag roa mig med nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0