Mysmys

Har haft så sjukt roligt o mysigt med Jossan, Ragnurt o Jossans kusin Jenny ikväll! Började med att jag mötte dem vid Brommaplan, köpte nuggets, chips o mango o stack hem hit. Fixade iordning maten (inklusive ett missöde med brännmärke på bänken..) Käkade o garvade. MKT! "Men vi kan ju inte slääänga de däääär!" med norsk brytning kom ut ur Ragnas mun. Gud vad jag o Josefinaren garvade. Låg på golvet i hallen o skrattade så att jag grät, sen var det till att torka bort mascara under ögonen;)

Fixade sedan efterrätt med vaniljvisp+min äckliga chokladkaka som jag hade gjort. Gjorde någon lättare variant med kesella ist för smör, bläbläblä! Sen var det hallon, mango o vindruvor. Gottgott, och som jag påpekade.. Massor av skratt! Jossan var tvungen att dra efter ett tag men vi satt kvar o snackade, flashade med att jag kan punktskrift så nu är Ragna helt hooked iaf ;) Sedan var det ut för att hämta Jossan hos Tess. Så gick dit, pratade lite med diverse folk o sen gick vi för att möta Calle. Sen hemåt :) Har haft en underbart trevlig kväll iaf!


Söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0