Minishopping

Fick precis ihop poäng på Glamour.se så jag ska få ett solpuder från Dr. Hauschka hemskickat till mig. Najsnajs säger jag! Bästa med Glamour att man behöver inte värva medlemmar, bara man lägger upp "snapshots", blir vän eller lägger upp saker på någon "Vill ha lista" så får man poäng. Passar mig perfekt iaf ;). Var ju i Vby, själv. Blev 5 block från Gallerix, en jacka från Gina Tricot, två klänningar (á 29 kr st) varav en skall slaktas och bli kuddfodral, klistersaker, klämmor med sugpropp o fina kort från Lagerhaus. Jag är nöjd!


A4-spiralblock


Jackan längst upp till vänster är nu min i svart! De andra plaggen skall testas inom snar framtid!


Sen var det hem, äta spenatsoppa, duscha o sen mot Ragnurt. Bidde så stressigt att jag tom glömde bort att sätta på mig mascara :S. Ragna lagade asnajs kyckling med pasta, mästerkocken! Sen svullade vi godis. Käkade så mkt så att jag mådde illa, har inte gått över helt än.. Drog mig hemåt runt halv 12-12, kom fram till att det är härligare att vakna upp i sin egen säng i sin egna pyjamas ;)

Kommentarer
Postat av: säljer klädr

Nu har vi nya saker, allt från skor,jackor och märkesjeans! ta en titt, tycker du pristet är för mycket, ge gärna förslag på vad du är villig att betala :)









Saljerklader.blogg.se

2008-08-14 @ 04:22:55
URL: http://saljerklader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0