"Jag tappa pilen!"

KVällen har gått åt till att fixa med bilder(klippa, klistra) och sen prata med farmor. Hon ringde o behövde hjälp med mailen, en timma senare var vi klara o jag har nu fått hennes mail som hon försökte skicka.. Lilla farmor alltså, ska iaf hjälpa henne med ett kort som ska göras på datan, verkar överkurs att försökaa få henne att klara av det ;)

 "Jag tappa pilen!" var de hon sa mest tror jag;). Men nu ska jag bara vänta på att pappa skriver ut bilderna p ånågot bra papper o sen blir det till att klippa o klistra som en toook. Ska bli klart tills på lördag iaf så måste skynda på lite. Måste ringa Jossan också o langa över mitt kontonummer. Klurigt klurigt..


Ungefär sådär känner jag mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0