mhmm

Nu är jag hemma igen. Drog ut med båten förra tisdagen o har vart runt både här och var. Först var det Högböte där vi  låg nån natt eller två, sen drog vi till Västerviken o låg där ett tag. Sjukt najs, typ 23-24 grader i vattnet som jag förmedlade tidigare. Så vi låg där med fam R o Jocke o Sandra. Senare kom även en annan familj och fam C. Så massa folk var det lite till och från. Blev dock lite mkt eftersom alla ALLTID satt på vår båt, kändes som att jag var förföljd...

Sen tillbaka till Högböte för Dimman hade Jazzkväll. Haha vet väl inte om jag o lillsis lyssnade på så mkt jazz, kollade på Dukes of Hazzard och jag gick o la mig tidigt. Upp o iväg upp mot Spillersboda där vi skulle hämta S&C, mammas o pappas kompisar från Georgia. Sist jag träffade dem var jag 6 o sist jag träffade bara S var när jag var 10.. Med andra ord var detta första gången som jag faktist kunde kommunicera med dem.
 

Har man tråkigt i Ungdomshuset så har man..


Så var där uppe på Rs landställe o låg där i 2 nätter. Dessutom var L o J där så blev väldans massa folk. L var skitrolig, vi satt o diskuterade allt från miss Lohan till vad jag skulle göra i framtiden. Dessutom gav hon oss sina senaste Star-magazines, lycka? S serverade sjukt god fiskgryta någon kväll. Sen drog vi yttervägen ner till Stora Nassa o vidare till Västerviken. Låg där i nån natt, men sen började det blåsa. Vi hann iaf träffa fam C + deras vänner o t.o.m. jag var över o hoppade från hoppklippan *stolt*

Högböte igen då såklart. Grillade o käkade på berget bakom Ungdomshuset första kvällen o så kom fam G så umgicks med dem :). Såg på den där 27 dresses. Rätt trist faktist.. Sen sista dagen var det slapp o jag läste som tusan. Började på sista Harry Potter boken o självklart nördig som man är så fastnade jag direkt. Sen läste jag "Singel på nytt" också av Plum Sykes. Låg o solade också med Linn som också råkade vara där. På kvällen kom Erik med familj så hann umgås med honom också :).


Enda som var lite misslyckat var att alla vägrade prata engelska (tss inte de vuxna förstås utan bara mina gnällfior till kompisar -.-), menmen. Jag pratade på o hade mig ändå. C är så jävla mysig så det är inte sant!! Och jag o S arbetade ut en plan för vad jag ska göra efter gymnasiet. Någon som behöver en au pair på en segelbåt i medelhavet?? Drog hem idag runt 10. S&C stack direkt när vi kom fram, men ska förmodligen träffa dem igen om ett par veckor så :). O gissa vad duktiga Elsa gjorde sen efter middagen då? Joggade, taha, shit jag är helt sluuut..

Kommentarer
Postat av: Jonastomine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-10-05 @ 14:30:52
URL: http://jonastomine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0