Vad får man blanda ihop i prov?

Kom och tänka på en sak. Hade oförberett spanskaprov igår. Kunde typ ingenting men det som var svårast var att kunna saker om typ LatinAmerica och Påskön. Får läraren blanda in Samhällskunskap i vårt spanskaprov? Blir så arg för ofta jag vill lära mig texterna utantill? Det är fucking spanska och jag går där för att lära mig språket ju? Aja hann med att skriva en kommentar angående det till läraren så hoppas jag får något vettigt svar, ska höra med pappa också..

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Du och din pappa alltså xD "jag ska höra med pappa... "Men pappa sa..!" "aja, pappa sa det iaf" "okej, pappa sa att det var såhär..."

HAHAH xD

2007-03-28 @ 16:42:32
Postat av: Elsa

Hahaha aa, fast skönt att ha någon som vet:P
Då har man något att lägga bakom sig i disskusioner:P

2007-03-28 @ 16:47:49
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0