Studievanor, motionsvanor och andra allmänt skumma saker...

Jag sitter och pluggar matte. Det var länge sen jag pluggade på riktigt. Okey kan väl inte kalla det här att plugga på riktigt men jag gör några tal iaf! Idag var lite lagom trist. Fast sovmorgon var ju såklart skönt, språket trist som vanligt, lunchen kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde på...

So var lagom trist som valigt. Ekonomi är inte så roligt som jag hade tänkt mig.. Efter det gick jag hem, jag mådde verkligen piss och så fort jag kom hem typ föll jag ihop i en hög på hallmattan. Låg där en stund sen gjorde jag några mattetal och slutade vid datan med en liten skål sorbet.

Insåg att jag mådde bättre så jag gick tillbaka till skolan och eftersom vi hade haft håltimma i musiken så hade jag inte missat något. Vi hade en ganska meninglös svenskalektion. Läser om kända författare i Swe. Aja det är ju inte så svårt precis. Analysera texter och finna fakta i text är aldrig svårt så...

Engelskan blev inställd för att läraren har brutit ett ben i foten. Hoppas att hon är tillbaka tills fredag iaf :). Gick hem och stack ut och joggade. Det var väldigt skönt, funtade på att springa två varv men insåg att eftersom jag mått dåligt innan så var det inte världens klokaste idé. Men jag njuter fortfarande av att  jogga vilket är skrämmande. Jag börjar bli som Emil, han GILLAR att jogga. Sry men jag vill inte bli som honom, jag vill vara Elsa, rädda mig någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0