Plugga?!

Har sovmorgon till typ 10 idag. Ingen bild så vi börjar med språk vilket jag klassar som rätt drygt. Tror inte att vi har någon läxa men i eftermiddag måste jag faktist plugga. Har inte pluggat seriöst på hela terminen och börjar redan bli orolig inför vårat matteprov. Har det på fredag och jag har förbud mot att plugga dagen innan (helst inte på ons heller). Tillochmed matteläraren har gett mig förbud mot det, undrar om han och pappa jobbar i någon slags klan för att få mig att plugga?

På G-provet gick det rätt bra, som vanligt spelade mina nerver mig och jag failade på första frågan (som var typ 32-16 eller nåt sånt där enkelt skit) men sen fick jag inte ett enda fel på resten av provet. Hmm måste verkligen bli bättre på det där. Sen måste jag plugga lite tyska och läsa lite om atomfysik så jag slipper sitta och läsa samma shit sen på lektionen.

Kommentarer
Postat av: Alvinkaroline

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2008-10-07 @ 10:19:34
URL: http://alvinkaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0