Lista snodd ifrån Adam

Äger du ett busskort: Noop, remsgrejer..
Vad åt du till frukost:
Djurgårdenlimpa och vatten.
Har du haft sex idag:
Naj.
Nästa mål i ditt liv:
Hmm, har så många. Men det måste nog bli att börja gymnasiumet och åka till USA.
Hur svarar du i mobilen:
"Aa, hej jag heter Elsa!"
Antal timmar sömn inatt: Åtta, man är ju duktig.
Sov du ensam: Näe med min Nalle :).
Din hobby: Shoppa?
Vad är det för veckodag?: Lördag.
Vad åt du senast: Ett äpple :), jag älskar äpplen.
Vem fick du sms av senast: Nåt skit från comviq.
Vem ringde dig senast: Den lilla.
Festar du mycket: Nepp.
Sprit, cider, vin eller öl: Ingedera, RAMLÖSA :D.
Brukar du bli för full:
Noop, svårt att bli det när man inte dricker :P.
Godaste ölen du druckit: Komigen nu har jag tröttnat...
Vilka hårfärger har du haft: Samma som jag har nu ^o).
Vad läser du för bok/Böcker just nu: Sitter just nu och läser "Saffy's Angel" och läser lite ur "Stenhuggaren" också. Har precis läst ut "Löwensköldska ringen".
Skostorlek: 38-39.
Hårfärg: Blondie.
Är du kär i någon:
Noop, I'm living a uncomplicated life :).
Vad gör du om ett år: Sitter och oroar mig inför min USA-resa.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, men gärna varmare...
Dricker du: Noop, det är det enda den här listan går ut på?
Vilken parfym använder du: Paris Hilton, Escada "Pacific Ocean", lavendel, Chanel, Hallonguck från Yves Rocher osv.
Vilka skor använder du: Mina älskade Adidas gympaskor.
Dagens klädsel: Olika, just nu t-shirt med tryck, rosa mjukisbyxor och bronsfärgade ballerinor. OMG vad jag matchar, hahahah. Update; tio min senare; Nu har jag Levi's T-shirt, blå kofta och jeans. Men samma skor..
Favorit tidning: Cosmo, Kalle Anka och....Aftonbladet.
Har du skilda föräldrar, om, hos vem bor du: Nej.
Favorit film: Inge, gillar inte film..
När var du sjuk senast: Är lite småsnorig just nu..
Har du husdjur: En apa till Lillasyster?
Sportar du: Noop, men måste börja...
Favorit mat: Äpplen, frysta hallon, potatis och nudlar..Udda?Jäss.
Favorit sysselsättning: Massor, umgås med vänner, shoppa, lyssna på musik osv.
Har du hittat någon ny vänskap: Japp :):).
Har du en nära relation till någon: Njaea, jorå.
Vad vill du jobba med: Hmm, vet inte riktigt än..
Brukar du läsa horoskop: Japp, spec. VR's. De hade läskigt rätt i somras..

Kommentarer
Postat av: Kimkornelia

Really enjoy your website. Thank You.

2010-04-28 @ 10:46:29
URL: http://kimkornelia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0