Jag har....joggat :S

Gissa vem som har varit ute och sprungit? Jo tänka sig den rosa pricken. Fick lite ryck vid sisådär fem och stack ut och joggade. Hmm detta är INTE jag menmen. Om jag nu ska ha något psykiskt fel i mitt huud så varför inte träningsmani? Tror ni att det går att framkalla på något sett??

Idag har iaf varit väldigt mysig. Jag var mkt stolt över att jag lyckatts gå till skolan i bara fleecetröja och väst (samt kofta men den räknar vi inte!). Jag och Ellinor satt ute vid dagiset tvärs emot våran skola i solen. JAg kunde sitta där i bara koftan!! Solglasögon också såklart :D! Vi satt där och ritade och snackade skit, me like, var ett tag sen sist.

Sen var det språk, som vanligt rätt trist. Översatte någon text och gjorde lite annat skit. Men asså fattar inte varför vi typ inte lär oss något på spanskan längre. Helt värdelöst!! Lunchen var jag i matsalen och käkade ett bröd (muy bien Elsa). Sen satt jag i solen och njöt resten av rasten. Vi går mot ljusare tider, ME LIKE MUCHO!!


So, musik, svenska och till sist engelska. Musiken var rolig faktist, vi satt och rimmade ihop elaka saker om folk :P. Love var bäst på det, här har vi då ett par av det han kom på :


"izabelle är en dum blond kvinna, jag önskar att hon kunda försvinna"

"Elsa är en dum blondin, hon far runt med sitt jävla flin"


Kommentarer
Postat av: hihihi

ja du är sjuk / puss ;P

2007-04-03 @ 23:09:56
Postat av: Elsa

Hahaha I know, men vi älskar mig ändå, rajt:P?

2007-04-04 @ 08:35:01
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0