Idag och igårs sammanfattning:P

Det blev ingen text på skoltröjan. Men hoppas på att den blir snygg. Slänger in en bild på hur den förmodligen kommer att se ut: Fast min hoodie ska vara svart. Nya trycket gillar jag faktist, har för mig att det är den där "lite finare, lite bättre"-symbolen? Aja snygg är den iaf.

image106


Igår skrev jag inget om min dag. Hade inget spec. att skriva om. Började med matte fick då reda på att jag skulle tydligen bli tvungen att göra matteprovet på eftermiddagen. Nervös?Oh yes!

Sen var det språk och sedan lunch. Notera att jag inte blev inlåst på toaletten!! Förbättring! Sen var det mentor, syslöjd och sist matteprov (egentligen elevens val). Alla andra som var på provet ska till Kittelfjääl nu ikväll (ååååh, det rimmar!!). Så jag var lite outsider men överlever. Provet var lätt (men det ska jag inte säga för då kommer jag ha failat totalt på det..)

Efter provet kände jag mig duktig och gick därför till tyskan igen efteråt för att smöra in mig lite extra hos lärarinnan. Fungerade bra och behövde bara vara där i cirka tio min sen fick vi gå. Då varrt det hårdplugg på biologi. Läste alltihop två ggr men sen satt det.

Idag började med teknik. Jag och Ellinor byggde på vårat hus. Jag lyckades slå mig själv med en linjal i huvudet, peta på Ellinor med träpinnar, jävlas(och bli skrämd av) Philip osv. Fick kanske inte så mycket gjort. Satt mest och fnissade lite för mig själv och tycker det är liteskumt att Ellinor inte blev helgalen på mig. Sågade lite pinnar och skar kartong faktist.

Efter var det so och sen biologiprov. Det gick nog helt okey. (som sagt så ska man inte säga för då failar man) Det var inte så svåra frågor men tiden var för knapp. Men han trots det skriva svar på alla frågor, om jag inte glömde bort någon dvs..  Lunchen käkade jag massor på. Jag har blivit riktigt duktig på att äta lunch.

Språk är väl ingen höjdare men det blev några skratt som vanligt ändå. Sist var det svenska. det varroligt. Tror nog att de bara var jag som läst boken som vi skulle ha läst. Sen var jag klar med alla frågor så toda el clase skrev av mig så vi blev färdiga fortare. Adam dampade lite men annars var det lugnt. Eller så lugnt det nu blir när man sitter vid Adam, Den Längre, Love och Gustaf. Haha.

Skulle träffa Philip men kunde inte nå honom på mobilen så jag får väl skjuta upp det :(


Uppdate: Detta publicerades en dag för sent eftersom Blogg.se är CÄPÄ!

Kommentarer
Postat av: Patrickmariam

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2010-04-20 @ 14:40:01
URL: http://patrickmariam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0