Idag; inte min dag

Bläääh, jag hatar vädret just nu. Håller verkligen på att frysa ihjäl, right now sitter jag och fryser i fleecebyxor och fleecetröja. Fan vad jag hatar kyla. Hela dagen har vart allmänt pissig. Gympan hade vi elevlektion på, gick bättre än förväntat :P. Ingen lyssnade på oss men skit samma.

Sen var det SO och matte. Vi hade Känguruprovet på matten vilket gick ganska pissigt. Hann inte ens klart med hälften. Lunchen låg jag som vanligt och halvslumra på ett bord. Frös som satan. Sen kom klassen och Jerry. Jerry tog min Ramlösa och hällde den över mig vilket gjorde mig ännu kallare och mascaran bara rann. Tog av koftan så jag skulle torka sen satt jag med Izabelle, Gustaf och Adam inne i grupprummet och drog upp elementen på högsta så jag överlevde.

Göran blev lite tjurig som vanligt och lät oss inte sitta kvar där på svenskan. Vi jag fick hämta min tjocka jacka och ha på mig för att inte frysa sönder. Självklart fryser ingen annan i min klass och när man väl fryser så bitchar alla som fan. Hmm, en del orkar jag verkligen inte med..

Borde egentligen sticka ut och springa men jag vägrar i det här vädret. Argh ni anar inte hur förjävligt mitt liv är just nu. Me don't wanna do this anymore. Har för mkt tankar i huvudet, ska nog lägga mig och soca middag en stund..

Kommentarer
Postat av: snäääääckaaaan

Naaaaaaw, vet hur det känns :'(

2007-03-19 @ 22:40:33
Postat av: Elsa

Mm, jag brukar ha dåliga dagar men igår var något extremt..

2007-03-20 @ 08:33:59
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Elsa

Jag vet vem du är :):)

2007-03-21 @ 18:15:48
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Meetdrive

I really appreciate your website.
An interesting website with an interesting design.
A lot of interesting info.
Thanks.

2008-02-18 @ 11:15:56
URL: http://meetdrive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0