Fuck matteprov, kärlekshyllningar till min klass och tårar

Matteprovet gick skit. Grinade hela dagen. Från SO-n på morgonen till gympan; sista lektionen. Gympan satt jag mest och typ stirrade på golvet. Det är läskigt vad engagerad klassen var i att få mig att sluta böla. Fast iofs, en Elsa som sitter och snyftar och har sig under ett matteprov skulle jag få damp på...

Gympan var det som sagt. Vi spelade handboll men först någon bollek. När jag stod på planen och såg världen röra sig i slowmotion runtomkring samtidigt som jag började grina blev lite för mkt så jag klev av.. Men naaaw vad jag gillar min klass för tillfället, ni är för gulliga vet ni det?

Och för den som undrar så mår mina fingrar bra, told u so!!

Kommentarer
Postat av: Aboutamericanow

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2010-11-30 @ 11:27:37
URL: http://www.aboutamericanow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0