Farmor världens bästa kladdkakebagare

Jahapp, vi har städat ur farmors hus riktigt bra faktist. Inte så mkt i själva huset men vinden är nog så gott som klar tror jag. Fick med mig massor av fina saker hem faktist. Tre handväskor, ett tjugotal sjalar, massor med små söta vaser, leksaksbilar (JA JAG LEKTE MED BILAR NÄR JAG VAR LITEN), massvis med garner och sen fick jag med mig lite andra småsaker också. Till unch blev det....kladdkaka. SUPERGOD

Det kom förbi några och tittade på huset och de hade världens sötaste unge med sig. Jag och mamma höll på att dö av tråkighet och hunger så vi lämnade pappa och farmor och åkte hem.  Sen dess har jag inte gjort så mkt. Pappa och farmor kom hit nån timma senare och nu har vi precis käkat middag :)

Btw så håller Erik med om att jag är manlig. HAHA, säger ju det!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Naha XD joo elsa du e sååå manlig *inte* XD

2007-03-31 @ 21:12:46
URL: http://piipen.blogg.se
Postat av: Elsa

Haha men du ska ju hålla med mig Piipen!!

2007-03-31 @ 21:55:53
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0