Elsa goes badrumsskåpsstädning

Ojojoj, ni anar inte vad jag har fixat!! Jag har städat mitt badrumsskåp, det behövdes verkligen. Har slängt smink (dock inte så mycket eftersom jag har så otroooligt svårt för mig att slänga smink. Men allt som luktat konstigt har åkt.). Jag har tagit ut ALLA glashyllor och tvättat dem, tvättat alla burkar och förpackningar så att de inte ska smutsa ner de skinande hyllorna.

Har även gått över till att förvara mascaror, penslar, eyeliners o.dl.i vita lattekoppar som jag köpt på IKEA för ett bra tag sedan. Så nu är de alla likadana, ytlig?Nej, det är jag verkligen inte. Hmm, vad har jag mer fått gjort? Jo jag har bytt gummilist på ögonfransböjaren, tvättat min älskade ögonfranskam, skurat spegeln, rensat ut smycken ur bort-lådan, förflyttat todos los nagellack till en låda så nu tar de inte längre upp en hela hylla i mitt skinande skåp.

Får väl ta och sätta in en bild om en liten stund. Är såå nöjd. Fast kollar man in i mitt rum så kommer man få en hjärtattack (om man inte är van som jag..). Så det ska också städas. Mitt internet dog nyss och så blev allting jättejobbigt. Smart som jag är sparade jag texten i Word men den omvanlade det till fel teckansnitt och så kan jag verkligen inte ha det så vart tvungen att skriva om allting igen...



Kommentarer
Postat av: piipen

Någon har vart duktig :) *pekar*

2007-03-05 @ 19:25:37
URL: http://piipen.blogg.sen
Postat av: Elsa

Haha jaa!!

2007-03-05 @ 19:42:19
URL: http://minipinan.blogg.se
Postat av: Officeflux

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-08-10 @ 10:15:08
URL: http://officeflux.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0