Cs, skor och önskelista?

Just nu sitter jag och lyssnar på när pojkarna spelar CS. Haha det låter som en fucking fotbollsmatch. "Spring då gubbar!!", "passa mig", "kolla hur långt jag kan kasta den", "håll där" osv. Haha vet inte hur mkt jag har garvat åt det.

Iaf så idag har jag inte gjort mkt.  Har kollat på OC-reprisen eftersom jag missade det i onsdags. Hos mormor och morfar har de bara skogsteve nämligen.. Gillade det avsnittet, men vet inte riktigt varför..

Var i V-by också, skulle försöka hitta något på bokrean pga mitt presentkort i bokaffären. Hmm, hittade ingenting. Vill inte köpa någon skönlitteratur eftersom det går ju att låna på biblioteket (så fort jag har hittat mitt bibliotekskort...)

Var självklart inne i lite vanliga affärer också. Hittade ingenting förutom skor.. Fann att dess älsklingar FORTFARANDE finns kvar. Jag som har trånat efter dem sen typ Oktober. Köpte dem inte den här gången heller, men det kanske var som något tecken att jag borde köpa dem? Har provat dem upp emot 10 ggr och varje gång vill jag ha dem såååå mkt!! Men när ska jag använda 10cms klack? Hmmm. Tåls att tänka på..


image105


Kollade in på Indiska och där hittade jag ett par skor som jag inte fattar varför jag inte köpte?! 70 kr, bronsfärgade ballerinor. Åhhh, nu vill jag verkligen ha dem. Får nog åka in imorgon igen. Kanske får med mig den lilla. Juste, Den lilla, jag, Jossan och Camilla ska på tantgympa imorgon eller på sön. Får se hur det går. Ska höra om Pattalie vill vara med också : ).

Btw hjälp mig; VAD SKA JAG ÖNSKA MIG I FÖDELSEDAGSPRESENT?!?!! Fyller år om 4 dagar och kommer inte på något!! Dagens I-lands problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0