Wuhooo

Hela min blogg kretsar runt gymnasieskiten. Kan iaf meddela att Jossan också har kommit in på Kungsholmen fast sam :)). Så nu är det glädjeX2.


Från vänster; Min älsk Josefin som ska gå på Kungsholmen med mig, en apa, Philip, Ellinor och längst bort lilla blonda Jerry! >


Iaf så igår var jag och handlade, igen. Blev nåt hårspänne, ett par jeans, nagelstenar (igen) och pysselsaker. På kvällen så kom den lilla över och vi kollade på Las Vegas, käkade paj och drack min goda flädersaft;). Målade naglarna hann vi också med.

När hon skulle gå hem så följde jag henne en bit. Oväntat så satte vi oss och snackade och jag blev lite sen hem. Kan meddela att det inte vart uppskattat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0