Wooooscha

Som sagt Siarö med klassen idag. Var i skolan vid 8 och vid 9 gick båten. Satt ute och njöt av solen, när vi kom fram flydde jag och Izabelle en bit undan från klassen, bytte om till bikini och lade oss för att sola och käka pastasallad.

Sen hittade vi en brygga som resten av klassen inte hittade=privat brygga så där låg vi i nån timma. Gick upp ovanpå fortet där Elli övertalade mig att bada med henne, så vi tog med dem till vår lilla hemliga brygga och solade och badade.

Lade oss och solade ännu mer och sen satt vi i solen på båten påväg hem. Och vet ni vad?!! Jag har blivit röd:D:D:D (ok låter skumt men jag måste bli röd för att kunna bli brun sedan). Så nu vet jag att solen tar och ungefär hur mkt, så imorgon ska jag sola lite smartare i trädgården tror jag. men nu är det mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0