VAARMT :D

Gah det är för varmt för att blogga. Har inte skrivit nåt på ett par dagar och det är ursäkten! Idag var jag iaf först iväg till Stadion för att kolla på Ninna och Joppe som sprang mini-maran. Så vi var där till halv ett nånting, Joppe kom nia i sin årskull, muy proud of him. 

Ninna var snabb hon med men kommer inte ihåg vilken placering. Sitter och kollar på minimarans hemsida men Joppes grupp har inte kommit upp än, skumt.. Ahaa, han är tydligen för liten så de har inga resultatlistor på honom. Suuuuck.

Iaf sen stack jag hem och solade, 13.00-15.15. Det borde ju ge lite resultat? Försöker sola bort ränderna så körde olja på ränderna och hoppas på det bästa. Senare ska jag städa rummet och smöra in mig så jag får baka ;)

Hmm, de dagar som jag inte skrivit på har  det inte hänt något speciellt. Vart i stan en massa, hittade min plånbok här hemma, köpt en klänning, tofs, hårspännen, veet-grejs, skor som ska lämnas tillbaka, 4 läppglans (+2 i onsdags) och nagellack samt annat smått.

Men nu ska jag ta mig ut tror jag, men då måste man klä på sig.. JUBBIGT!! Matilda kanske vill hoppa studsmatta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0