Storstädning pågår (vilka tror på den?)

Urk idag blir det städa och plocka ihop sig. Städas behövs verkligen... igår tog jag och Izabelle en snabbis till skopunkten. japp 3 par skor rikare är jag. Skopunkten i Bromma ska stängas igen så de har någon superrea. Två högklackade (varav ett par förstora) och ett par loafers köpte jag iaf. Gölligt värre.

Izabelle ska ju egentligen få kapa mitt hår men vet inte om vi hinner med det. Annars får pappa göra det. Eller så kanske vi ses för klippning nere i Skåne? Man vet ju aldrig.... Sen ska jag hinna med att träffa henne och Camilla för att få tag på utlånade kläder, och sen ska jag lämna tillbaka den lillas brallor..

Update: 30 min senare; jag har inte gjort ett piss förutom att bråka med lillasyster

Kommentarer
Postat av: Antonioingelin

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2008-09-30 @ 14:19:08
URL: http://antonioingelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0