Meine mobiltelefons hemlisar

Bwaha hittade detta på lilla Zeldas blogg. Hmm, inte så spännande menmen..

Ta fram din mobil!

Vem ringde du till senast?
Izabelle

Vem ringde senast dig?
Izabelle (Nu ser vi mönstret?)

Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"Vad vare på natur då sötis? Älskar dig<3

Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Josefinaren

Vad står det i ditt 6:e mottagna SMS?
"Fuck också säg att det var mitt fel:) ska kolla med dom och meddelar när jag vet:S<3<3<3<3<3<3"

Har du några utkast?
Noops

Vad är ditt rekord i snake?
Bwaha spelade det när jag var liten. Har inte det på denna fon så spelar Quadrapop ist!

Vad har du för kontakter som börjar på J?
Jenny, Jerry, Jerrys pappa hem, Jerrys mamma hem (är jag och Jerry typ bff's eller?!), Johan A, Johanna B, Josefin hem och Josefinaren

Vem ringde du senast på snabbuppringningsnumret 2?
Öh sånt shit har jag inte:S:P

Vad står det i dina påminnelser?
Påminnelser vet jag inte om jag har några, bara lite olika anteckningar; "179", "Det här är min bilddagbok den är soet", "Bitch", "Skicka kaffe", "Hej" och sen fortsätter det i all oändlighet med otydliga anvisningar..

Har du privat nr just nu?
Noops bara hem:))

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, vilken skojjsig. Jag lånar. ;)

2007-06-30 @ 16:27:43
URL: http://skosulan.blogg.se
Postat av: Elsa

Gör så :))

2007-06-30 @ 17:23:34
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0